13 January 2009

Kisah Kaki Disco

Hari ni, tak tau nak wat entry aper... puas gak duk pikir....

Tetiba jek teringat satu kisah lucu, SOT dengar dalam THR Gegar Pantai Timur...Dj Andy Hakim, masa dalam perjalanan gi jogging...

Kisah ni bleh ah dikatakan lawak gak... dan penuh makna tersirat...

Kisah Kaki Disco

Kiah dan Rosnah (dua2 bukan nama sebenar) duduk bersembang bagai kat Kopitiam.. Tiba2 Kiah meluahkan perasaannyer...

Kiah : Aku nak bercerai dengan laki aku..

Rosnah: Apa yg meroyannyer ko ni.. korang kan pasangan ideal..

Kiah: Aku tak tahan ngan perangai laki aku...

Rosnah: Dia kenapa?

Kiah: Dier tu, suker sgt kuar masuk disko..

Rosnah: Ooo, laki ko ni kaki disko lah ek..

Kiah: Taklah, dier kaki berbulu .. hahahah

Rosnah: Abis tu, dier wat aper kuar masuk disko..

Kiah: Dier cari aku...

Rosnah: ???????

Sebenarnyer saper yg kaki disko?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...