24 June 2010

Tonton movie terbaru, PERCUMA!!!

Assalamualaikum kawan-kawan...

Agak lambat update hari ni, (mcm ah selalu awal pon)...ada mesyuarat dan sibuk dengan pendaftaran modul pelajar.

Ingat nak ah tolong 'mereka-mereka' yang sibuk kat bawah nu. Sekali niat ikhlas aku dibalas dengan sindiran-sindiran pedas dari 'mereka-mereka' yang tak pandai langsung nak jaga hati orang lain... Ringan-ringan jek aku nak lempang 'cik puan' tu 18 kali sampai terkoyak bibir dier...

Rilek, tarik nafas...lepas....

Baik tengok movie... oh ya, aku suka betul tengok movie, tapi tak berkesempatan. Lalu aku pon tgk ah secara percuma kat laman web kat bawah ni...

Korang nak tengok citer apa...hampir semuanya ada kat sini. Tak yah register, tak yah bayar...klik dan tonton...percuma..

Setakat ni aku dah tengok citer Shrek, Karate Kid, Toy Story 3 dan banyak lagi...

Apa? Tak bermoral tgk filem secara curi-curi?... Salah mencuri hasil kerja org sbb tak bayar tiket movie?... Well aku perduli apa.. Daripada bayar duit utk 'org putih' yang kafir laknat tu, baik aku guna duit tu utk mende lain...hahahhaha, tetiba kan...

Tapi kalau korang nak tgk filem melayu, takde dapek dooo... Tgk movie melayu kat panggung ah... Sokonglah filem kita, filem siapa kalau bukan filem kiter...gitu pulak...hahahhah

Dah dah ah tu yek, aku nak gi lempang 'cik puan' tadi...huhuhu

Catatan SCHA: LAmanya kiter tak gi menonton wayang bersama ek...

9 comments:

En iLHAM said...

hehe
seronoknye tgk muvi free
nak jugaklah
hehe

xeea said...

biar betul ko, free?
hahahaha heaven!
sekarang jugak aku mau nonton!

zul said...

sile2.. semua nyer free, kasi borong hari ni...

Izzah said...

boleh download tak...?

sarah shafie said...

ok jgk n..tk pyh g pggung lg kot..hehe

Miss Mirror a.k.a Sam said...

ooo ada ya benda ni? selalu tengok kt youtube je... thanks Zul 4 sharing!!!

ftrhd said...

wah cambest je..thanks for sharing :) hoho jimat duit tiket wayang dan duit minyak :p

Liyana said...

haha..
supportlah filem melayu kita tgk dkat panggung..
hari tu gi tengok kappoww tapi ada dalam 14 orang je. maybe sebab weekdays kot (+ve thinking) hahaha...

dato said...

link ni senang download n watch online http://mymelayudot.blogspot.com/2014/10/filem-melayufilem-indonesiatv-showdrama.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...