22 June 2010

Aku Idola Kecil...wahhhh...

Assalamualaikum kawan-kawan...

Semalam ader Audit Pematuhan ISO oleh SIRIM, so wat-wat sibuk ah sepanjang hari.. hahahha

Korang mesti setuju kalau aku cakap, salah satu kebaikan FB berbanding beribu-ribu keburukannya, adalah, korang leh jumpa kawan-kawan lama, sambil duk terkenang zaman dahulu kala.

Ada plak kawan-kawan kiter tu yang rajin terlebih, scan gambar-gambar lama pastu upload dalam FB tu... maka terkeluarlah cerita yang berkurun tak disebut. Lastly, kutuk-kutuk then gelak ramai-ramai.

Alkisah, duk belek-belek FB di suatu pagi yang hening, aku ternampaklah satu pic yg di'tag'kan nama aku... Jeng jeng jeng... gambar 5 orang budak 'kecik' sedang menari ala 60an... Akukah itu?

Hamba Allah yang rajin sesangat 'tag' aku tu, adalah cikgu aku zaman sekolah rendah dulu..Mak aih.. Adui, gambar ni betul-betul mengimbas zaman kanak-kanak aku yg gebu, comel, montel, ceria dan periang... Paling penting akulah idola kecil kat sekolah aku... kalau tak cayer tengok ah gambar kat bawah ni.
.
.
.
.
.
.
.


Agak-agak korang ah, yang mana aku agaknyer?

Catatan SCHA: Hanya kamu idola hatiku...

7 comments:

xeea said...

no 2 dari kiri?

zul said...

tooootttt...salah

Miss Mirror a.k.a Sam said...

alahai...cute2nya bebudak tu...payah nk teka..sbb semua mmg come2.

En iLham said...

yg hujung sekali pakai baju kotak2
haha
comel gile nyanyi agogo
cayalah

Aujinz said...

no 2 dari kanan...


yesss!!!!

atiza said...

Hehehe.. yg paling montel la kan.. yg menari sakan sampai tebukak ikatan baju die.. siap lambai camera lagik.. ish3 cubit kang..

zul said...

hahahha... tepat tekaan en ilham dan isteri ku yg tercinta... aku yg paling comel...paling kanan... tak cayer ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...