17 January 2009

Kena Tembak dgn Sweetalia

Ini sesi balas dendam dari Lia pada SOT sebab SOT dah tagged dier aritu...dalam waktu2 nak buat tagged ni, aziyana pon tembak SOT jugak dengan tagged yg sama...

Jadi demi persahabatan SOT ngan Lia dan Aziyana, maka mari kiter buat tagged ni....

1. Sebutkan 5 warna yg ader dalam blog kamu....
  1. hitam
  2. biru
  3. kuning
  4. putih
  5. Hijau
2. Sebutkan satu (atau lebih) warna kegemaran kamu

- Biru...suker sgt warna biru...

3. Sebutkan warna berus gigi dan tuala mandi anda...

- berus gigi warna putih merah
- tuala mandi warna merah

4. PAparkan gambar org yang men'tag' anda..


Ini Sweetalia... oooo, balas dendam ekkk... jaga ah...hehehehhe


Ini Aziyana... oooo, sudah pandai tagged org ek...heheheh

5. Paparkan gambar anda yg anda rasa paling berwarna warni...


Berwarna-warni sbb byk kaktus berwarna-warni kat belakang tu..huhuhuhu

Patutnya ini waktu utk mentagged org lain plak... tapi kali ni SOT memilih utk tidak mentagged org lain... sbb apa? sajek...hehehehhe

6 comments:

SWEETALIA said...

wakakakaka...tak mau tagged orang ya...sah la takut kena tagged lagik...wakakaka

SWEETALIA said...

owh...gini rupanya wajah ensyarah ensem mister SOT...wakakaka..saje je bagi tagged tu...nak kenal muka...hik hik...mwah kat jendul!

zuhaimi zul said...

mana der...siler ah tagged lagik..hehhehehe/..\

lah, kan bayk gambar zul kat dalam blog tu..belek2 ah...

so dah kenal, camno?komen..heheheh

SWEETALIA said...

ensemmmmmmmmmmmm.....ensem sgt...nak ngorat bleh?wakakakak...perghhh..yg pakai kot tu lagi leleh air mate tgok....wakakaka

aziyana said...

hahaha akhirnya..tagged sudah berakhir

zuhaimi zul said...

to sweetalia:
amboi..memuji tak hengat... takde dapat bonus pon klu puji...hehhehehe

to aziyana:
hehehehhe...jaga ah, nnt aku tagged ko plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...