21 November 2009

Rindu....

Di saat2 kesejukkan melampau ini.... aku sangat2 rindukan tempat kat atas ni... serta memori yg tersemat di setiap lapisan cadar dan selimutnyer... memori yg disaksikan setiap kelopak2 bunga yg bertaburan itu....

"AKU RINDUKAN KAMU, WAHAI ISTERIKU"



Catatan SCHA: Memori itu biarlah tersimpan utk kenangan kiter selamanya...

13 comments:

Aujinz said...

ahaks..

Sabau encik Zul..sabau..

betul punye rindu sampai ade gambo katil...khohkhohkhoh...

BULLET said...

dia bukan rindu ape tu aujinz...tu rindu pengantin baru tu...maklum la kan...bak kate pepatah, kalau xdipecahkan ruyung, manekan dapat sagunye...eh, betul ke ape yang aku gune ni? hentam je la...sekian, dari KADAM SINGH WALAWEI...

BULLET said...

dia bukan rindu ape tu aujinz...tu rindu pengantin baru tu...maklum la kan...bak kate pepatah, kalau xdipecahkan ruyung, manekan dapat sagunye...eh, betul ke ape yang aku gune ni? hentam je la...sekian, dari KADAM SINGH WALAWEI...

applemintlady said...

bang,
g setel la..

syaf said...

romantik siotttttt

xeea said...

errr.
kalau dh sampai tunjuk gambar 'tempat bersejarah' tu, bukan rindu biasa neh.

kes parah dah ni.
hahahaha

fADzly (wAK) said...

katil penuh bersejarah ke zue..haha

zul said...

ammboooiii...byknyer yg komen ek..

aujinz:tgh sabaulah ni...klu tak aku dah terbang ke sabak bernam dah...

bullet:ko aper tau, ko hari2 tgk muker bini...

apple: nak settle apa plak?

syaf: hahahahah...

xeea:parah gilekkk...

wak: sejarahlah jugak...

KC said...

i'm guessing they aren't memories of you sleeping.

farish H said...

woww very der hahaaa

zul said...

KC: maybe...hehehe

Rish: heheheheheh...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

揚州炒飯Penny said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...