01 June 2009

Majlis perkahwinan Juji (adik bongsu SOT)

Seperti yang SOT dah janjikan sebelum ni, SOT kongsikan di sini sedikit pic2 yg ader...

Sebenarnya, pengantin pon tak tgk lagi pic2 ni, xclusive utk pembaca blog ni...


Akad nikah (saper plak pakai baju pink kat blkg tu... heheh)

Prosedur....

Majlis tahlil... penuh umah...

Apa pandang2.... hehehe

Majlis Khatam Quran...

Mak aihhh.. ramainyer manusia..

Coklat... tema tahun 2009

Keluarga SOT, serba coklat...

Seronok sgt2 lah tu.... heheh

Lepas ni, tunggu gambar2 kawin SOT lah pulak... coming soon (Oktober)..

7 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

abg nyer bila pulak ek??

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sweet jeh shot atas katil tu...happy couple :D

rizz said...

wahhh cnteknya adek sot hehe x sabo nk tgu sot kawen pulakk ekeke

kcynodia said...

nanti kalo ko, p carilah perigi ke, telaga ke, gua ke, nampak ckit lain dari lain dari segi ambik gmbr...hehe

zuhaimi zul said...

POJIE... coming soon...

nuar... klu abg dier, lagi sweet kot...

rizz... abg dier tak cantik ke?? hehehhe

kcynodia... nak wat konsep perigi cari timba ke? hahahhaha

xeea said...

mak oiiii
tu belom abg dia yg kawen
meriah sekampung!
huu

zuhaimi zul said...

hahahah... harap2 camtu ah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...