13 June 2009

Hobi bawa Lumayan...

Tetiba pinjam tajuk buletin utama... betulkan menurut buletin utama, fotografi dah jadi hobi yg membawa hasil lumayan...

Justeru itu juga ah, SOT bersama member ( Padil & Fidot) dlm usaha nak jadikan fotografi as mata pencarian sampingan...

Skrg kitorang sedang survey kamera and amik kursus yg berkaitan... Hope sgt pojek bleh berjaya...

Dah lama dah SOT minat wat fotografi ni, cuma peluang je belum muncul... DOakan SOT yek...

7 comments:

fADzly (wAK) said...

ko dah beli ek? hehehe

ida_F said...

http://harummanis.biz/blog/

cuba tengok laman web ni.. akak jumpa kat blog kawan akak

gudlak

ary said...

la zul...ary pun interested..just tgah pk bila waktu yg sesuai ku keluar duit hahaha

Faisal Admar said...

sekarang ni dah jadi musim dslr pulak. tapi kalau boleh cari duit sampingan... why not kan? :)

rizz said...

rizz pon x saba nk bli dslr nih

xeea said...

uh-oh.
yg ade sue anna joe (bududanbelacan.blogspot) kuar buletin utama tu eh? betol ah kot. dia dah aa photographer. active blogger pulak tu. skang dah ade studio sendirik pulak.

gile masyuukkk!

pasni, aku bole paw ko lebih2 sket. hee

zuhaimi zul said...

hehhe

wak.. aku tak beli lagi, tgh survey harga n pakej yg sesuai...

kak ida.. nnt sy jenguk..

ary.. nnt bleh ah berkongsi2 ilmu..

faisal... betul3

rizz.. nnt bleh ah gi outing shoot...

xeaa.. amboi, mengepau aku jek ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...