24 June 2009

Kursus Pematerian...

Hari ni, puasa... Puasa Sunat Rejab...

Hari ni jugak, SOT menyertai satu kursus.. Kursus Asas Pematerian ....

Kursus di berlangsung dari hari ini (24 jun) till jumaat (26 jun)...

Actually, SOT dah tau semua bende yg diajarkan since SOT mengajar subjek E1003. Dah 2 sem pon ngajar subjek ni... jadi takde masalah pon...

Cuma penyertaan kali ni utk memantapkan ilmu sambil menajamkan kemahiran..

Lagipon, tenaga pengajarnyer merupakan staf yg berpengalaman, jadi dapat jugak tau tips2 berguna dari diorang...

7 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

samer lah kiter...poser arini

adoi, bab pater-memateri nih dari sekolah dulu asyik FAIL jeh nuar...keke...timah dia slalu lekat kt kulit jari...hambek panas!

kcynodia said...

kalau dah mengajar 2 sem tu, dah menunjukkan indikator ke yang ko hebat sangat dalam mematri? haha

berapa sudut darjah yang sesuai untuk mematri? berapa nilai arus sebenar yang sesuai?

p/s: tak puas hati..tak puas hati...kih kih kih...

zul said...

nuar... zul pon samer.. sampai skrg belum dpt pateri yg perfect.. practice make perfect...

kalid.. hahahah, dh terbatal semua hujah ko...

rizz said...

lme xateri2 ni hehee

zul said...

meh ah sini, kiter pateri sama2..

fADzly (wAK) said...

pengalaman aku masa kat INSEP,
kena amik test memateri..
kacang je..hehe

ary said...

tangan tu tak dibedung..tu yg pateri tempat len hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...