15 December 2009

Penyatuan Cinta: Outdoor session....

Selamat hari selasa semuanya....

Seperti yang dijanjikan, hari ni aku nak kongsi plak gambar2 yg berjaya d snap sewaktu sesi fotografi outdoor di Melaka... maaflah sbb tak dapat nak letak byk, sbb ni jek pic yg ader pada aku.. selebihnya ada pada wife.. terlupa plak nak copy...

Gambar2 kat bawah ni adalah hasil dari lense IR yg menjadi kepakaran bagi jurufoto Sweetmoments ni... so enjoy the photo ok...




Lokasi sesi fotografi ni di Tasik Utama (aku agak jek nama ni), berhampiran dengan Utem Kampus Ayer Keroh.... Penat jugak ah kitorang bergaya sakan kat tasik tu... ader 3 jurugambar... semua pic yg berjaya di snap sepanjang perkahwinan aku di Melaka hampir 2ooo keping gambar.... klu nak tunjuk semua, mau muntah aku nak upload photo kat sini... ish3...

Akan datang.... episode keindahan Honeymoon....

Catatan SCHA: Jaga diri leklok yek...

11 comments:

sue said...

wah cantekla pemandangn kat cn...menarik dan tertarik pandangan ku...hehehhe

aShaBuLz said...

wah..tak tahu pulak aku tasik utama ater keroh boleh jadi secantik ini. memang superb la pic tu!!

p/s: yela...yela...model dia pun cantik. ekeke

applemintlady said...

santek gilak..

Miss Nurul said...

WAH...cantiknya pemandangan... cun2!!

jawab soalan : jeles kt pengantin pompuan..cun, mekap cantik.. hehe...

fADzly (wAK) said...

nikon je yg aku tau bole buat ir ni..

zul said...

sue: cantiklah jugak...

ashabulz: tulah pasal...teknik fotografi u..

apple: cantik takpe..jgn sampai gilak...

nurul: jgn ah jeles... nnt i bagi contact no. mak andam tu...

wak: dier guna nikon D90 n D80

xeea said...

waaaa.
ala2 winter sonata gitu.

farish H said...

shntek picta..tp klo kai kot lg shntek!

Kcynodia said...

indahnya.

suka sekali dengan snap yang kedua tu...ada value...

syaf said...

perghhh smart gilosssss
macam kat luar negare doe

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

serius cantik sangat gbr2 kat atas...credit to photographer! hebat!
=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...