18 August 2009

Induksi Day 2: Perut yg makin tidak selesa...

Selasa, 18/08/2009, Hotel Sentral Kuala Lumpur.

Hari kedua utk kursus induksi dimulakan dengan senaman pagi yg 'sedang-sedang' ajer.... Wat regangan then jogging skit then urut mengurut then terus sarapan...

Kemudian sesi ceramah dipenuhi dengan tajuk2 berikut:

1. Pengucapan awam

2. Pendekatan ISlam HAdhari

3. Perintah Am K/Tangan awam Bab B,C,E,F,G

Sesi malam plak dipenuhi dengan aktiviti pengucapan awam... Turn SOT blum tiba lagi... maybe esok... dah prepare pon... semoga dapat wat public speaking ngan cemerlang...

ISunyer di hari kedua ni, perut SOT dah makin beragam dan menjerit2 minta diselamatkan...


SOT mmg takleh nak terima sgt makanan dengan selera MAMAK... tak tau kenapa... mudah kena sakit perut...

Xtually SOT dah mula sakit perut sejak semalam... jam 3 pagi still ke tandas, 5 pagi ke tandas lagi, 7.00 pagi tandas lagi, 9.00 pagi sekali lagi ke tandas, 2.00 petang ke tandas, 7.00 malam ke tandas dan skrg ni pon ader rasa2 nak ke tandas lagi...

Nak kata makanan tu tercemar, SOT sorang jek yg kena sakit perut melampau ni... mungkin perut SOT tak tahan ngan cara masakan hotel ni yg ala2 mamak skit.... or perut ni sajer jek nak bermanja saat2 camni... org kata sinptom2 sakit menjelang ramadhan... hahahahhah

4 comments:

nurul aziyana said...

ciannyer ko..weh gtau la kt urusetia ko xleh mkn maskn mamak..nnt org hotel tu masak la ala2 vegetarian ker utk ko

ZAF said...

ape lagi, g klang la makan. kat sane dijamin kitorg xmakan masakan mamak. hehe.

zul said...

mekna... tak mau ah jadi cerewet plak...

ZAF... heheheheh, terima kasih lah utk jemputan tu... klu ader masa nnt bleh ah...

ary said...

same la..makanan mamak masuk je rasa nak muntah..roti je leh ngan TEh hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...