05 May 2010

Main2 di Petang HAri

Assalamualaikum semua....

Amboi, dah datang semangat nak update blog, byk plak idea nak wat entry....

Tadi duk terjah2 blog member (xea) , ternampak ah satu keje 'sambilan' yg dier wat... menarik gak....

Pandai gak sahabat aku ni menggunakan segala teknologi yg ader... well, ader masa terluang leh ah buat mende alah main2 camni.... (apa yg aku tulis ni)

Well, apa yg Xea wat?... dier guna satu laman web (klik sini), gabung2 gambar dier ngan hubby dier, terus kuar muka baby....

Aku pon aper lagi, xcited giler.... terus lah wat keje main2 tu.... dan hasilnyer...jeng jeng jeng....
.
.
.
.
.
.
..
.
Wajah yang 'mungkin' bagi Our Junior....

Apa yang jelas, kulit baby bayangan tu ikut kulit wife aku... yg lain2 tu aku tak pasti ah... hahahhahahaha....

Tapi aku tak amik serius pon mende alah ni... bukan leh cayer pon.... Segala2nya ketentuan Illahi... manalah tau kuar nanti mengikut rupa grandma n Tok Abah dier ke... ikut rupa Mak Wan dier ker.... entah2 ikut rupa Mak Ngah dier ker... Auntie dier ker.... saper tau kan...

Sesungguhnya apa yang ditetapkan Allah untuk bayi kami itu, kami terima dengan redha... yelah, hanya Allah yg tahu aper yg terbaik untuk baby n kami... Kiter hanya mampu berdoa dan berserah pada Allah....

p/s: Mak aku cakap, org tua2 dulu pesan, saper2 yg nak anak dier berkulit putih, selalu2lah makan umbut kelapa...

Catatan SCHA: Tak sabar Abi nak membelai baby dalam perut Umi hujung minggu ni...

3 comments:

Diyana said...

saya memahami perasaan korang berdua laki bini saat ini..teruja sgt kan nak tnggu first baby?*rindula plak nak preknen lg..huhu

zul said...

mmg xcited giler nak tunggu kelahiran 1st baby ni...hahahha...

apa lagi, siler tambah lagi.. jgn kesian2...

a said...

kembali aktif memblog nampak.. abi jgn marah2 sangat kat SOMEBODY di ofis, nanti terkenan kat anak.. hehe(ada kaitan ke?)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...