16 February 2009

Tangkap Basah...

Gambar hiasan yg basah (Ledang, 2006)

Uishhh... jgn pandai2 nak kata SOT kena tangkap basah k... kang ader yg makan selipar basah plak.. heheheh...

Xtually entry ni pasal OPS VALENTINE oleh Jabatan Agama Islam Pahang....

Sabtu dan ahad baru2 ni, SOT berkampung di Pejabat Agama Islam Daerah Kuantan (PAID)... org bujang mcm SOT ni klu duk kat pej. agama islam sampai dua hari tu, pasti2 lah mengikuti kursus utk org2 bujang sahaja....(u oals pikir ah sendiri kursus apa)...

Kebetulan hari sabtu, 14 feb hari valentine (haram ni klu kiter sambut)... maka JAIP menjalankan operasi mencekup minah2 dan mamat2 yg bermadu kasih secara terlarang...

Bak kata ustaz tu,klu duk gelak, cuit2, sapu2, raba2 skit n cucuk2 skit... berdua2an di tempat yg mencurigakan, akan ditangkap dlm operasi ni...

Pagi ahad, setiba jek SOT di perkarangan PAID... terbeliak mata SOT tgk sorang pompuan ni pakai suar pendek, singlet ketat kat pejabat agama... giler ke, kurang waras pompuan ni...

dibelakang dier ader ah dalam 10 org lagi remaja yg berpakaian kusut masai, mcm tak mandi jek memasing...

SOt berjalan menuju ke dewan kursus... remaja2 tadi tu mengekori SOT...

Setiba jek di satu tangga, diorang terus naik... tapi SOT meneruskan perjalanan ke dewan kursus...

"Woit!!! ko nak gi mana? Ikut sini..." tetiba jek ader suara menjerkah ke arah SOT...

Lebih memeranjatkan SOT biler melihat org yg jerkah SOT tu penguatkuasa JAIP...

"saya nak ke tempat kursus".. terang SOT...

"OH ye ke, sorry yek..."

Rupa2nyer, remaja2 tadi tu merupakan mereka2 yg kena tangkap basah dalam ops Valentine malam sebelumnyer... SOT plak sbb jalan sesama diorang, dianggap pesalah khalwat jugak... ish3, tak pasal2 plak kena jerkah...

Ramai jugak yg kena tangkap... ish3, rosak2...

SOt: tak dapat bayangkan, bertapa malunyer mak ayah diorang... Diorang plak mcm tak tau malu jek SOT tgk... semua berlagak selamba... penampar sekali baru tau...hehehehhe

7 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

mula2 nak ambil iktibar dari entry nih tapi bila zul kene jerit skali tuh, agak lucu tewos...nak gelak lah...WAKAKAKAKAKAKAKA

zuhaimi zul said...

ooo gelak ek... nasib baik kena jerkah sbb salah sangka... klu kena jerkah sbb kena tangkap khalwat... mau biru muka....

al-hussaini said...

nak ke mana tu?

apsal tak balas...

"suka hati aku lar!!!"

hehe....

zuhaimi zul said...

hehehehhe...

tul gak tu... mau ternganga penguatkuasa tu ek...

xeea said...

eleh, aku tau, ko pi kursus kawen kan? kan?

*seploh markah utk xeea*

zuhaimi zul said...

ya betul..seploh markah utk xeaa...

heheheheh

fADzly (wAK) said...

malu siut..
menjadi pesalah utama 'tangkap basah' (pic hiasan tu)..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...