09 October 2012

EyeOfNinety2: Kabur...


*Gambar di atas sememang kabur, bukan line internet korang yang lembab. Hasil tembakan aku yg tersalah setting.

Hari ni agak menekan kepala hotak aku ni. Politik di rumah benar-benar menghimpit.

Tiada tekanan diberikan oleh sesiapa. Cuma aku jer yang melebih-lebih. Agaknya.

Banyak hati perlu dijaga. Kalau boleh biar semua orang gembira.

Tapi mana satu pilihan yang terbaik agar rambut dapat ditarik, tepung elok tidak bertabur.

Sukar tapi aku perlu juga buat keputusan.

Tapi keputusan yang mana?

MASIH KABUR...

5 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Kalau takut tepung tu berselerak.. tarik rambut perlahan2.. biar lambat asal selamat.

Tp kalau tak yakin ianya berhasil, mintak tolong org lain yg lebih berpengalaman tarikkan rambut itu.

cheqna said...

wahhhh
lamanya tak nampak......
sihat ke????
dah nak masuk 2 orang anak ye

zul said...

Kak sam: amboi, kheeelaaasss nasihat... akan diusahakan...

cheqna: tulah, lamer bebenor rilek...

luqman zakaria said...

hi salam kenal..tq sbb luangkan mase menjengah blog arepnakbebel.com.. follow blog nih yer..selamat berblogging!

zul said...

tq lukman...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...