07 July 2009

Pendaftaran Pengajian Sesi Julai 2009 POLISAS

Seperti yang SOT dah janjikan semalam, hari ni SOT akan paparkan proses pendaftaran pelajar sesi Julai 2009 yang brlangsung sejak jam 8.00 pagi tadi bertempat di Dewan Besar POLISAS.

* Mak aih, panjang nyer barisan...

*Ni Kak Zura.. berlakon je ni... hahah...

*Apa lah yg dibualkan Abg Lan ngan Bakiss tu..

* Bersungguh2 (Lian n Herlina)

* Tukang panggil Nombor...

* Gambar ni sama jek macam pic sem lepas...

* tiga org lecturer letrik yg duk berlakon depan kamera...

* Sibuk... ni sampel pelajar POLISAS...

*Opocot... Kak Arni tokojut

*Malu pulak ... kak Siah n Mek na

* Sorang lagi sampel budak poli.. (hari ni kemas, esok belum tentu)
* marini.. member masa master dlu... baru kawin ni..

So, nilah serba sedikit, gambar2 sekitar hari pendaftaran pelajar POLISAS utk sesi Julai 2009... Selamat Belajar semuanyer....

9 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hari ni kemas, esok belum tentu yer...keke

haruslah 1st impression...hari pertama katenyer... :p

rizz said...

wahh bderet regester ye hahaha

ida_F said...

Ya Allah, bersihkanlah hati student2 ni agar mereka benar-benar datang untuk belajar (bukan menyusahkan mak bapak ngan PENSYARAH2 nya..) kuikui.

nurul aziyana said...

wah aku suke entry ni sbb ader gmbr aku..kui2

zul said...

nuar... biasa nyer camtu ah nuar...

rizz.. kata nak register poli.. taknampah pon rizz, hahahhaha

kak ida ... amin

mekna.. yo lah tu...

Anonymous said...

insyaAllah tahun ramai KJ

zul said...

insyaAllah

Mar said...

eh x sangka lak gambar aku pun ada skali...hehehe

zul said...

heheheheh/... nak komisyen ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...