06 July 2009

1st Day - Pelajar baru telah tiba (Sesi Julai 2009)

*mercu tanda polisas yg baru.. baru jek siap minggu lepas

Pagi2 hari ni, POLISAS dh dibanjiri dengan kereta yg dtg dari segenap pelusuk negara (kemain)...

"Selamat datang dan Tahniah kepada semua pelajar-pelajar baru"



Seperti yang telah SOT war2 kan sebelum ni, hari ni 6 July 2009 merupakan hari pendaftaran asrama bagi pelajar2 baru POLISAS... esok pulak hari pendaftaran akademik...

Apa yg berlainan skit utk pendaftaran kali ni ialah pengaruh H1N1... saringan H1N1 adalah wajib utk para pelajar.. yelah takut jugak SOT kena kuarantin plak nnt... hehehe



Gambar kat bawah ni menggambarkan suasana meriah keter2 yg diparkir kat padang ragbi POLISAS.... ni gambar yg diambil jam 8.00 pagi.. kejap lagi mau penuh satu padang ni...



Tgk jerit perih mak ayah menghantar anak ke POLISAS mengingatkan SOT pada kepayahan mama n abah SOT menghantar SOT ke Universiti dulu... tapi SOT dh balas pengorbanan mereka dengan membawa mereka ke dewan konvokesyen sebanyak 2 kali... (sekali untuk degree n sekali utk master)... alhamdulillah...

Pada para pelajar baru, SOT harapkan korang semua belajar ah bersungguh2... jgn hari pertama mendaftar jek alim macam ustaz... esok lusa dah jadi samseng kuantan plak...

Selamat Datang, TAhniah dan semoga berjaya.... Jumpa anda semua nnt...

Menarik esok...Sekitar Pendaftaran Pengajian Sesi Julai 2009 POLISAS... Tunggguuuuu....

5 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

saringan test H1N1 lagik...siyes nih :D

xeea said...

bz la pasni. ade potensi blog bersawang lagi. huuu

ary said...

bukan HINI je yg kena saringan kelengkapan dokumen juga perlu disaring ye...lagi2 ramai skang memalsukan sijil dan dokumen akademik...wah...

rizz said...

hehe nk msuk polisas gak la ekekee

zul said...

nuar... mmg seyes...

xeaa... ish3.. akan kucuba utk tidak menyawangkan blog ni...

ary.. betul3

rizz.. meh ah,belajarngan zul ek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...