14 July 2009

Kisah Lucu: Yang Di Atas...

Malam tadi aderlah terbaca satu entry kat blog sorang sahabat... dier ader kongsikan satu lawak.. so skrg SOT plak nak kongsi ngan korang semua..

Kisahnyer tentang Leman (sesuka hati bagi nama)... sekarang ni kan musim buah rambutan sedang lebat berbuah (kat pejabat ni hari2 ader org bawak rambutan)... Leman selalulah memanjat pokok rambutan mungkin dier nak bawak gi pejabat dier lah kot...

Satu hari, sewaktu sedang leka memetik rambutan, dari atas pokok, Leman ternampak sepasang kekasih sdang asyik bercengkerama dengan penuh bernafsu di bawah pokok rambutan tu (warning: dilarang membayangkan semua aksi 18SX yg terlibat)... meremang bulu roma Leman melihatnyer....

Setelah selesai bercengkerama, tiba2 si perempuan menangis..."huhuuhuhuuhu"

" Kenapa sayang menangis" si lelaki bertanya pelik...

"Klu I mengandung mcm mana?"... si perempuan tu pulak bertanya..

"Kiter serah saja pada yang di Atas" si lelaki menjawab...

Lantas Leman yang berada di atas pokok bersuara.. " Amboi, korang yang seronok2 kat bawah kenapa pulak aku yang kena bertanggungjawab... aku tengok jek, tak sentuh pon"....

heheheheheheeehhehe.....

3 comments:

rizz said...

hahah sengal taw!

zul said...

hehheheheh....

||| PöJìé PööH ||| said...

hahahaha..
lawak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...