14 January 2010

Selamat kembali anak-anakku...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Wah, tak tahan tajuk entry, anak2 gitu.... baby baru jek usia 2 bulan dalam kandungan, dah ada anak2...heheheh

Semalam, para pelajar POLISAS telah mendaftar setelah mereka semua berjaya mengharungi cuti semester...

Tahniah kepada semua anak-anak PA aku yg berjaya mencapai keputusan yg agak meberangsangkan... tak kurang jugak yg keputusan yg buat aku teransang nak teranjang sorang2... heheheheeh

Secara keseluruhan keputusan pelajar di bawah jagaan aku , 11 org mendapat anugerah Ketua Jabatan (pointer 3.50 above), 19 berkedudukan baik, 3 kedudukan bersyarat dan seorang pelajar Gagal Berhenti (kena tendang keluar poli)....

Seramai 9 org pelajar tak berjaya lulus semua subjek... so diorg kenalah repeat paper... aku tak kisah pon diorg nak repeat ke apa ker, yg pening nyer, aku plak kena susun jadual diorg....

Hari sajer, aku spend masa dari kul 10 till 2 pm ngan diorg utk settlekan hal ehwal jadual waktu diorg tu... ish3...

Tapi dah mmg tugas aku kan, nak wat camnor... kerajaan bayar aku utk wat keje ni... klu aku tak mau buat, tak reti2 gi cari keje lain...

Harap sgt bebudak ni semua sedarlah kesilapan mereka dan berusaha utk berubah... apa yg mampu aku wat hyalah mendoakan kejayaan diorg...itu sahaja...

Catatan SCHA: Cantik tak header yg baru tu syg....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...