22 January 2010

Peluh Tangan Kiri...

Assalamualaikum kawan2...

Hari sedikit ceria sbb petang nnt nak balik Melaka...leh jimba2 ngan bini...heheheheh

Lepas jek abis mengajar sesi pagi tadi, aku cam biasa ah, godek2 youtube skit... tgk Survivor Samoa episode 10 & 12.... lama tak layan Survivor... best jugak...

Lepas tu, konon2 nak sambung wat nota, tapi terjah2 dulu blog kawan2....

Tetiba ader plak sorang Lanun ni tembak aku ngan satu tag tangan kiri... sbb tag ni agak menarik, aku wat je ah...

Arahannya, tulis alamat blog dengan tangan kiri, then publishkan...

Hasilnya...jeng jeng jeng.....

Cantikkan tulisan tangan kiri aku, siap ngan muka ala2 bangga gitu..kah kah kah...

Puas hati tak en Lanun Ranggi.... ish3, tak pasal2 berpeluh jari jemari tangan kiri aku wat mende alah ni....

Mangsa seterusnya... siler lah buat yek Miss Nurul, Sue Loving2, Kak Ida, Rina, Kalid, KC,ashabulz, saper lagi ek... semua ah yg baca entry ni.. sila buat yek....

Catatan SCHA: Jumpa petang ni ek....

7 comments:

Aujinz said...

encik Zul..
apesal tulisan tangan kiri ko cantek...

siap ade bunge bunge lagi gitu...keh keh keh...

BULLET said...

seb baik xkene buat...hahahhaha

Miss Nurul said...

uit....tersenarai jgk ke?? hua3... i x dilahirkan kidal. payah2... kena practise dulu nih.. hohoho.....

nurul aziyana said...

seb baik ko xtag aku..kalo x aku ngn bangganya menunjukkan hasil tgn kiri aku yg cantek itu..aku kan kidal..mmg ko kalah ar..hahahaa

BULLET said...

nurul, sape yang tangan kidal kene tulis pakai tangan kanan la...ade ke nak main ngelat...hehehhehhe

Rih0ney said...

aku ke yg diTAG tu?ke bukan?

Kcynodia said...

kalau aku tak buat caner? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...