30 September 2009

Musim Malas Sebentar

Aku Malas... Malas yang teramat sgt...

Kenapa?... entah...

Untuk entry hari raya, korang semua bleh ah jenguk blog adik ipar SOT...

dier dah citer dah pasal hari raya kat umah SOT...

Malasnyer aku..... huhuhuhuhu

7 comments:

BULLET said...

ape punye entry da.

Bean Jinai said...

dijemput rumah terbuka

farish H said...

same la hahhaa

nurul aziyana said...

wei, aku pun malas thp kritikal..3 hari dtg opis, satu pun aku xwt keje melainkan msuk kelas

xeea said...

haha
sama lah abg zul.

aku dok sebok kira hari nak cuti hujung minggu. sambung raya. hee

aShaBuLz said...

malas-malas ko pun rajin lagi update blog. kalau rajin tak tau la camner...haha

zikrialias said...

hahaha....en zul...bguih gak entri ni....promote blog femly....bgus2...^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...