20 June 2008

Usaha Tangga Kejayaan

Dalam dunia hari ini, banyak perkara baru yang timbul.Termasuklah dunia blog. Aku selaku penghuni dunia serba luas ni takmau lah ketinggalan.. di dorong oleh kawan-kawan (pian, huda, mekna, dr fandi dll) maka tercetuslah idea untuk mencuba dunia blog ni.

Ramai yang cakap, blog bleh buat duit..malah aku pernah terpandang satu buku "Buat Kekayaan dengan Blog" , "Blog, Blogger, Bloggest" and byk lagilah buku pasal blog ni...tapi aku takdelah matlamat sampai nak wat kekayaan. Pian byk bagi motivasi pasal blog ni...Aku bina blog ni untuk seronok2 jek...

Apa-apapun aku belum pon tetapkan tema blog aku ni...wat masa ni aku wat blog rojak dulu ah...campur jek seua mende... Kepada kawan2 yg handal pasal blog ni...bleh ah bagi tunjuk ajar ek....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...