20 June 2008

CBH 4081

Kesan kenaikan harga memang membuatkan masyarakat kita pening kepala...Rm2.70 seliter memang terlalu mahal bagi penjawat awam macam aku yang belum pon terima gaji pertama. Ramai gak yang menganggar pelbagai perkara buruk akan berlaku..contohnya harga barang yang melonjak naik, tambang bas naik, dll...

Pic: 3tahun lalu...kini kembali berkhidmat

Aku menyahut seruan kerajaan untuk berjimat cermat...maka keputusannya aku menggunakan kembali kenderaan yang dah lama aku biarkan kat tepi umah...dekat 2 tahun gak CBH4081 tersadai jadi tempat ayam bertelur... kini motor buruk aku ni kembali berkhidmat... jimat lah jugak budget aku...isi tank penuh bleh ah tahan 5 hari kerje....

Pic: Direhatkan buat sementera waktu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...