23 June 2008

Mengejar Ombak Balok

Semalam (ahad, 22 jun), hari cuti biasa untuk warga kuantan.Maka SOT n 3member serumah ke Pantai Balok utk picnic. Dah lama sebenarnya SOT tak ke BAlok mandi pantai. Jadi waktu cuti mcm ni takleh lah dibiarkan mcm tu jek.


Menu picnic kali ni, nasi lemak sambal telur, masakan Mama SOT sendri. Memang sedap. Terlupa kejap pasal diet. heheheh. Member2 SOT semua bertambah makan nasi lemak tu.

Kitorang semua lepak kt Pantai Balok kira2 jam 10am till 1pm..Yg best nyer, cuaca mendung sepanjang hari.. So terselamatlah kulit SOT yg putih gebu ni dari bakaran terik mentari hingga membawa penyakit 'sun burn'...

Sepanjang lepak kat Pantai BAlok..kitorang dah cipta satu xtvt yg perlu peminat ombak cuba...'Wave Chaser'...Memandangkan waktu kitorang picnic tu ombak agak besar, jadi SOT dan seorang member ni mengejar ombak yg membawa buih putih...Buih putih tu biler melanggar badan...pehhh feel dier tak dapat nak digambarkan... Well, korang semua mesti try....

2 comments:

nurul aziyana said...

sampai hati korg xjak kami zul..

zuhaimi zul said...

ini acara kaum lelaki jek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...