01 November 2012

Aidil Adha 2012

Salam,

Alhamdulillah, Aidil Adha telah berlalu. Semoga segala amalan diterima Allah.

Walau agak dah basi, nak gak kongsi serba sedikit suasana Aidil Adha yang disambaut meriah dek keluarga aku yang dicintai.

Oleh kerana Aidilfitri disambut di Melaka, maka Aidil Adha disambut pula di Pahang. (sejak kahwin belum pernah beraya haji di Melaka...teetttt)

Kami tidak melakukan ibadah korban tahun ini, InsyaAllah di tahun-tahun akan datang.

Well, citer panjang pon tak guna. Jom tengok gambar. Pastu korang wat ah interprestasi sendiri yek...










Habisssss.....

10 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Dah besar dah si Gigurl. Cantik jubah dia.

Set buffet tu pun cantik!.

zul said...

mak aih, set buffet plak yg ditengoknyer...hehehe

cik azLyzah⊙.☉ said...

Manis nye....sape name yang gugurl tu..

Xeea said...

uiii pak lebai!

zul said...

nama gugurl tu: nur auni zahirah

Cikgu Ma said...

meriahnya raya haji....

zul said...

meriah sokmo, lain bleh ah mai raya sini...

FaizalSulaiman said...

alah comeynya anak!

luqman zakaria said...

saje la kan semuank update pasal raye haji!!! xdpt balik raya haji arituh..sodihh!

::Misz sunsWeetz:: said...

si gurlgurl makan satay dapnyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...