06 December 2012

Pesta Durian...

Salam,

Sedia maklum sekarang musim durian. Kali ni durian melimpah ruah di serata pelusuk Negeri Pahang.

Kat POLISAS ni pon terkena tempiasnya. Hari ni bau durian memenuhi ruang di mana-mana sahaja.

Alkisah, hari ni Persatuan Kakitangan POLISAS mengadakan jamuan bagi meraikan perpindahan Dato' Pengarah, Timbalan pengarah dan beberapa staf. Diorang tempah 500kg durian daripada FAMA. Hambuk ko, pakat mabuk durian lah kitorang.

Jom tengok gambar (malas edit, direct from HP)

 Sesiapa yang nak beli, boleh beli. 5 biji RM10. Pilih sendiri nak besar ke kecil.

 Yang ni percuma sahaja. Boleh makan banyak mana yang mampu. Macam-macam jenis, semua ada...


 Gigih kan staf-staf POLISAS menghentam durian..hehehhe...

Tamatlah riwayat 500kg durian....

5 comments:

luqman zakaria said...

byk kot..and abes pulak tuh..hhuhuhu

Syazwan Che Deraman said...

gigih bro makan durian!

sini dah habis musim dah.

Miss Mirror said...

Sedapnyaa..

cik azLyzah⊙.☉ said...

wowwwwwwwwwwww...pos kat cik sekarunggggg pleaseeeee :(

zuriani said...

heheeeee meriahhhh
kat dewan makmur lak tu.. makan pon dlm air cond ke hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...