24 December 2012

Monday Blues: Tengkujuh, cuti dan aku...

Salam,

Kesejukkan... keadaan aku sekarang even aircond dah ditutup seawal pagi tadi.

Hujan mula turun dengan lebatnya sejak malam tadi. Kuantan kini menjadi kawasan tadahan hujan utama negara.

Hari ni, malah minggu ni, warga POLISAS pakat-pakat bercuti. Aku?

Xtually, aku sendiri duk bertanya pada diri sendiri, kenapa aku tak cuti? Dah kul 12.43 tengahari. Aku belum ada jawapannya.

Hujan masih turun dengan lebat dan renyai-renyai silih berganti.

Khabarnya jalan di depan POLISAS sudah dinaiki air, dan agak berbahaya kepada kenderaan kecil. City aku ni kategori kecil ker, separa kecil. hurmm.... takkan nak bermalam kat pejabat kot.

Sadis.

Kantin pon tutup. Nak makan apa lunch ni? Takde ker bomba or tentera nak jatuhkan makanan kat depat pejabat aku ni?

Lemau.

Keje banyak. Tapi malas giler nak wat dalam keadaan suhu dah suasana kerja yang serba serbi suram ni.

Arrrggghhhh.

Ada 4 jam lagi nak balik. Persoalannya, boleh balik ker ni? huhuhuhu

Jom layan gambar, musim hujan di polisas. Gambar direct dari HP tak di edit sebab MALAS.

Jam 8.00 pagi

Jam 12.30 tengahari

Salah satu kawasan pejalan kaki di POLISAS

Tasik POLISAS



 
Jangan merungut Encik Zuhaimi oi...

OKBAI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...