10 January 2011

Aku, dier dan Anna Raffali

Assalamualaikum...salam 1 Malaysia, salam sejahtera

Alhamdulillah, pagi ni sampai pejabat agak awal... setelah 2 kali dalam bulan ini melebihi angka 8.00 pada mesin punch...

Matahari muncul lagi... dalam musim sejuk di Pahang ni, kehadiran mentari agak menggembirakan.. terutama para ibu yg mula kerisauan akibat stok baju kering sudah hampir kehabisan...

Hujung minggu, aku bersama isteri dan anak tercinta di Sabak Bernam... makluman kepada yg belum tau, aku masih berjauhan dari isteri dan anak... Cuma minggu ini kurang menarik, sbb agenda yg dirancang tak tercapai...huhuhu...

Semalam bali dari Sabak agak awal... jam 4 sudah bertolak pulang ke Kuantan (biasanya jam 6 or jam 7 ptg)... sbb?... AJL 25... hahahahah...

My wife cakap, Faizal Tahir yg menang... dan aku predict Anna Raffali sbb lagu dier santai dan tak serabut kepala (xtually sbb dier comel sgt pakai baju kurung).... Result, Anna Raffali menang dengan penuh ketidakpercayaan oleh ramai manusia... Mak aih, nangis lagi ah Faizal Tahir tahun ni, sorry ah bro, lagu ko sama jek tiap2 tahun... bagi ah saguhati persembahan terbaik sbb ko dah basah kuyup atas pentas tu...

Aku lebih suka gimik Hafis kena tembak, betul2 mengejutkan... paling kesian Shahir... dapat penampor jek... tak pasal2...hahahahhahah...

Nway, aku masih bengang sbb tak dapat nak upload gambar dlm entry... sbb pengurus ICT pej aku ni dah block... kenapa block? dengki ah tu sbb dier takde blog... hahahahahha... lantak ko ah... nak guna 'berok'.. beruk celcom ni duk meroyan tak abis2... aku pon dah meroyan tak bayar bil 2 bulan...hahahahah...

Ok ah, see u soon...

p/s: Aujin.... aku betul2 dah kembali... bullet dah makin sibuk bekerja, nak bagi anak bini makan...hahahahh...

Catatan SCHA: Rindu pada kamu sudah....

6 comments:

Miss Nurul said...

susah nk komen bab AJL kali ni.. huhu..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Apa2 pun... I hanya terpegun dgn persembahan Kak Pah & imej bertudungnya.

zul said...

nurul: jgn susah2... bukan masuk spm pon...kahkahkah

mm: dato siti wajar dapat persembahan terbaik... gitu...

aShaBuLz said...

hahaha...kat tempat aku pun berok tu sama ja...mcm dalam zaman batu daa...heh. aku pun tak caya ana raffali menang...dia lagi la tak caya aku tak caya dia menang. hahaha

zul said...

ashabulz: apa dah ko... aku lagi tak percaya yang ana raffali tak percaya yang ko tak percaya dier bleh menang.. ambik ko...

noorsafinah said...

aku pcye . .ann raffali ptot menang..she look talent so sweet dgn berbaju kurung..tp mane pegy yuna ea??hihihi...tuh yg aku x caye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...