15 December 2008

Polisas's monkeys a.k.a MEON


MEON.... MEON... MEON...

Pagi isnin menjadi pagi paling lembab bagi setiap (almost) pekerja seluruh dunia... yelah, sabtu dan ahad belum cukup nak lepaskan lelah, isnin yg menjelang kena plak mengadap kerje2 di pejabat..

Kalau minggu lepas pejabat senyap sunyi akibat terlalu ramai staf yg bercuti n berkursus, pagi suasana sunyi hilang serta merta...

"Alamak, pejabat diserang Planet of the APE (mcm salah eja jek)..."

"Aduh Nescafe pon diorang makan..."

"Eh, eh, gula2 utk sakit tekak pon abis satu tin.."

"Eh, eh, najis mukafafah di merata-rata..."

Meon telah menyerang pejabat C302 dan C303... akibat satu tingkap tak ditutup..

MAsalah Meon ni memang dah lama dah... sajak POLISAS ditubuhkan pon.. YElah kiter amik habitat diorang.. terpaksalah diorang kongsi habitat ngan kiter plak...

Sebelum2 ni, monyet2 ni semua selongkar tong sampah jek.. ade gak kes pensyarah diserang..(termasuklah SOT yg mmg bukan dari spesis meon ni)... Tapi kali ni diorg lebih pintar, dah pandai amsuk pejabat yg mmg kaya dengan sumber makanan ringan yg pelbagai.... maklumlah, monyet belajar kat poli...hehehhe

MEon... meon....

2 comments:

al-hussaini said...

walaupun monkey@adik ko (haha) menerjah polisas ko, aku x kesah. Yang aku kesah kan skang ni adalah jawapan-jawapan yang patut aku hafal untuk temuduga dgn SPP bulan depan...

Erm..aku teringin sangat ko menceritakan pengalaman ko semasa ditemuduga oleh panel SPP aritu.

Hopefully, ko dapat tunaikan permintaan aku ni. Aku akan menunggu...(coz aku tahu, budak poli tgh dan akan bercuti skang ni. So, tiada alasan sibuk@BZ dalam kamus hidupmu SOT...)

izzat aziz said...

meon tu cuba nak takluk kawasan blk..haha perang!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...