10 March 2010

Keajaiban ciptaanNya

Assalamualaikum kawan-kawan... selamat sejahtera...

Wah, berjaya juga tulis entry yg kedua minggu ni...

Xtually, beberapa minggu lepas, sewaktu aku parkir kereta kat depan pejabat, tetiba aku ternampak sesuatu yg sungguh menghairankan diri dan mata ini...

Tak dapat nak dipikirkan, adakah mende alah ini sememangnya begini sifatnyer, atau ianya mmg satu keajaiban...

walau camne pon, aku mmg teruja melihat keindahan ciptaan Allah ini...

Wahai, kawan2 yg bijak laksana, apa kata korang tafsirkan kenapakah mende alah ini bleh jadi begini.....?
.
.
.
.
.
.
.
Kagum tak.... tetiba jek kuar bunga besar gedabak... tapi daun dier seconet jek....

Mula2 aku ingat, saperlah yg rajin sgt cucuk bunga atas tanah tu... bila dikaji, xtually dier mmg kuar dari tanah tu...

Catatan SCHA: Keajaiban cinta kita lebih mengagumkan...

6 comments:

sue said...

ni sumer kuasa Allah...Subhanalllah

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

subhanallah...setangkai mampu keluar 5 bunga sekaligus!

syaf said...

wow memang dasyat ciptaaan Allah ni..
cayalah...pokok yg sgt unik doe

zul said...

subhanallah.... segala-galanya atas kekuasaan Allah yg maha mengetahui setiap apa yg ada di langit dan di bumi...

BaBbliNg BaR0nNESs said...

salam
wah even with the smallest unnoticed things can make u remember Him!

tu namanya Iman :)

may that Iman stay with u n grow stronger :)

Kcynodia said...

mesti hang yang tanam ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...